Avatar billede banjokenned Nybegynder
14. august 2006 - 21:10 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

To konti

Sikkert et simpelt sprg. Har Outlook 2003 - har en mail adresse , som jeg har brugt i årevis. Nu har jeg så fået oprettet en arbejdsmail, da jeg skal arbejde hjemmefra noget mere i fremtiden. De fungere begge fint.... men hvordan får jeg mine arbejds mail, til , enten at komme i en speciel farve, eller også i en specifik mappe i Outlook. Og kan jeg, når jeg skal lave en ny besked, vælge (på en nem måde), hvilken mail jeg vil "skrive fra" (altså den som skal være afsender mailadressen)...

Tror det er enkelt, aner bare ikke how..--..---

Banj K
Avatar billede leif Seniormester
14. august 2006 - 21:15 #1
Funktioner -> Regler til at sortere dem
Avatar billede banjokenned Nybegynder
14. august 2006 - 21:23 #2
Og sende fra specifik afsender konto ????
Avatar billede leif Seniormester
14. august 2006 - 21:32 #3
Kender jeg ingen nem løsning på andet end at vælge den man bruger mest som standard. Men ellers vælge Konti inden man sender.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
14. august 2006 - 21:33 #4
når du har åbnet en ny mail og skal trykke send, så se lige til højre for "send" ikonet...  der kan man vælge hvilken mail konto man skal sende fra.
Avatar billede banjokenned Nybegynder
19. august 2006 - 09:02 #5
Jeg takker....

Gi mig et par svar !! Og points er på vej
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
19. august 2006 - 10:56 #6
velbekomme
Avatar billede leif Seniormester
19. august 2006 - 13:25 #7
Svar.
Avatar billede banjokenned Nybegynder
21. august 2006 - 22:38 #8
enjoy !!!!