Avatar billede myth Nybegynder
16. august 2006 - 09:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash og CMS

Jeg er klar over at dette spørgsmål er ENORMT stort selvom det blot fylder et par linier her:

Jeg mangler en person der kan forklare mig lidt om integration af flash i CMS'et DynamicWeb.

Jeg har søgt i flere dage nu og intet fundet om hvordan jeg kan hente navigations og afsnits data ud fra systemet og ind i flash. Har set flere løsninger på dette system hvor der anvendes dynamisk flash der får data fra systemet. Men ingen løsning på hvordan det lader sig gøre.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
16. august 2006 - 11:36 #1
Med DynamicWeb skal du ha fat i deres supportere som kan fifle lidt med deres forespørgsler til databasen og ha dem til at sende XML-baseret data.
Avatar billede myth Nybegynder
16. august 2006 - 13:05 #2
Det er et tilfredsstillende svar - men for at hive lidt mere ud af dig holder jeg lige lidt på dig endnu ;)

Når der er blevet fiflet med databasen medfører det så nye tags eller bliver det hele smidt i et eksisterende xml dokument man kan fange eller er det ere besværligt end som så?
Avatar billede jakobhighfarm Nybegynder
19. august 2006 - 16:18 #3
Hej Jeg blander mig lige, da jeg har arbejdet en del med disse løsninger og den klart bedste og mest stabile måde er at få "systemet" til at smide en XML fil ud med selv samme oplysninger som dem i databasen med samme keys/ tags you name it... Intet problem. Jeg kender dog ikke så meget til dynamicWeb . men jeg ved at de fleste systemer nemt kan fyre en xml fil af OG den skal flash nemt loade! Meget dynamisk.
Avatar billede myth Nybegynder
08. september 2006 - 09:47 #4
Der kommer vidst ikke mere her. Svar accepteret Kragekjaer. Takker og lukker. Også tak for din kommentar Jakob