Avatar billede solsort Praktikant
18. august 2006 - 09:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dialogvindue er maksimeret som standard

Hej,

Jeg har ved et uheld gjort et eller andet (ved selvfølgelig ikke hvad) så når jeg nu prøver at indsætte en fil i en mail (outlook) så kommer dialogvinduet op maksimeret - og fylder hele skærmen. Jeg kan ikke tilpasse størrelsen (der er i højre hjørne kun et kryds og et spørgsmålstegn) - jeg kan ikke få ved i hverken hjørne eller siden.

Hvad kan jeg gøre, for at få den tilbage til standard?

(jeg tror der er blevet rettet noget i registreringsindstillingerne, men hvor?)

På forhånd tak for hjælpen.

ps jeg har outlook 2002 og windows xp.

hilsen solsort
Avatar billede miqe Nybegynder
18. august 2006 - 09:41 #1
I dit dialog vindue:
Højreklik oppe i topbjælken.
I menuen vælger du "Gendan"
Avatar billede solsort Praktikant
18. august 2006 - 10:10 #2
Tak - det var åbenbart ikke så indviklet et problem som jeg frygtede
Avatar billede miqe Nybegynder
18. august 2006 - 10:57 #3
Spørgsmålet lød faktisk indviklet.
Jeg tjekkede selv hele instillingssystemet igennem før jeg afprøvede ovenstående metode.
Jeg blev faktisk selv overrasket over hvor simpelt det var ;o)