Avatar billede katax Nybegynder
23. august 2006 - 11:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dell Axim X5

jeg har en dell axim x5 og jeg har tænkt mig at købe enten et cf eller sd net kort til den men ville først høre om det er muligt at få den til at køre med det så jeg kan gå på nettet msn og gå på min mail..

og hvilket billigt mærge ville i købe hvis det var jer.?

svar hurtigt...

Med Venlig Hilsen

Kim/KaTaX
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. august 2006 - 13:56 #1
Hejsa.
Ja, det burde ikke være et problem.
Og det skal være med hukommelse kommer så an på dit behov.
Kender ikke til nogle personligt (erfaring), men der er fx et forslag her
(artikel om 1 kort): http://www.pocketfreak.dk/anmeldelser/sandisk-cf128/sandisk-cf128.html - desværre ryger den op i ca 800 i DK :( (men så er der 128mb mem på - og måske ikke nødvendigt for dig.)

Prøv at søg inde på siden efter erfaringer - ved at flere har skrevet om det.
Held og lykke :)
Avatar billede katax Nybegynder
23. august 2006 - 14:18 #2
kan du ikk finde et lan til samme istedet for et wireless.
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. august 2006 - 14:46 #3
Om det er det billigste sted aner jeg ikke, men prøv at kig ind på http://www.xploreit.dk
(PDA tilbehør -> Lan og modem) :)

Der findes også billigere trådløse - uden hukommelse fx :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
23. august 2006 - 14:48 #4
Prøv at søg på http://forum.pocketfreak.dk
Der søger du blot på "netkort" så kommer der flere frem.
Avatar billede katax Nybegynder
18. september 2006 - 11:03 #5
annikadk skriv som svar og få dint point du var til stor hjælp og tak..