Avatar billede osj Nybegynder
23. august 2006 - 15:09 Der er 1 løsning

Seize FSMO roles på w2003 domæne

Hej jeg skal lave en seize fsmo roles på min server og jeg er også klar over hvordan det skal gøres, men hvordan sikre jeg mig den der ikke er andre server i domænet som har schemaet.
Jeg har kigget på alle de server jeg har men der er ikke nogle der har rollen og de kan heller ikke se hvem der har den så jeg går ud fra at det bare er noget der skal skt.
Men jeg vil jo gerne sikre mig helt at denne server ikke findes mere hvordan gør jeg det .... ?????
Problemer er hvis den dukker frem igen kan det gå så galt at serverne skal geninstalleres.
Avatar billede osj Nybegynder
23. august 2006 - 23:57 #1
Er løst