Avatar billede rahzel Nybegynder
27. august 2006 - 13:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mangler driver

Hej

Har lige koebt ny computer. Mangler at installere lyden til computeren. Naar jeg forsoeger at installere driveren som fulgte med til computeren, faar jeg foelgende besked.

Microsoft Bus driver should be loaded in your system before installing Realtek HD Audio Driver!

Mangler jeg at slaa det til, da det er onboard?
Avatar billede c-holst Novice
27. august 2006 - 19:51 #1
som jeg ser det, mangler du at installere driveren til dit shipset, som ofte skal installeres før man installerer drivere til lyd og grafik.

den burde ligge på en cd der fulgte med til dit bundkort, eller sig mig hvilket bundkort du har
Avatar billede rahzel Nybegynder
27. august 2006 - 20:08 #2
Hej.

Jeg proevede at soege paa google.com og fandt frem til at der ikke var nogle som umiddelbart kunne loese problemet. Derfor har jeg nu installeret et gammel soundblaster lydkort, som virker fint.
Du skal dog ikke snydes for point.