Avatar billede micmicmicmic Nybegynder
28. august 2006 - 14:53 Der er 7 kommentarer

Ikke tilgængelig

Når jeg prøver at logge på Lokalnetværket får jeg at vide at listen med servere ikke er tilgængelig. Jeg kører hverken firewall eller andet der måtte forstyrre dette og jeg har trods alt stadigvæk internetadgang? Jeg kan bare ikke komme ind på de andre computere over LAN
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
28. august 2006 - 15:02 #1
Er der delte mapper på computerne.
Avatar billede micmicmicmic Nybegynder
28. august 2006 - 15:03 #2
Ja, jeg kan ikke engang gå ind under arbejdsgruppen
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
28. august 2006 - 15:04 #3
Og arbejdsgruppen er den samme på alle PC'er
Avatar billede micmicmicmic Nybegynder
28. august 2006 - 15:04 #4
ja, mshome
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
28. august 2006 - 15:14 #5
NU siger du godt nok at du ikke kører med firewall men hvad med windows firewall.
Er det en router der forsyner PC'erne med IP-adresser (DHCP), og har du lavet noget access restrictions i denne router?
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
28. august 2006 - 15:39 #6
Jeg skal lige nogle ærinder i byen i et par timer, så er jeg tilbage, hvis du så er klar igen.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
28. september 2006 - 16:21 #7
micmicmicmic, Har du fået det til at virke.