Avatar billede lava Nybegynder
29. august 2006 - 11:42 Der er 6 kommentarer

www.webdialer.dk

Hej Eksperter
Er ved at ligge sidste hånd på min webside (tror jeg)
Men hvad synes I om følgende design :
www.Webdialer.dk

Mit mål er:
Det skal være enkelt som min produkt
Det skal kunne bruges i alle browsere (har testet IE og FF)

Lava
Avatar billede alaflam Nybegynder
29. august 2006 - 11:50 #1
jeg kan godt lide din ide :D

ellers så er design fin, men ikke prof.
Avatar billede lava Nybegynder
29. august 2006 - 11:56 #2
Glemte lige....
Tester man webdialeren så ringer man faktisk til mig :)
Avatar billede alaflam Nybegynder
29. august 2006 - 12:00 #3
jeg var ved at gøre det, men tænkte nok jeg vil blive ringet af dig hehe
Avatar billede goose Nybegynder
29. august 2006 - 13:50 #4
Jeg syntes måske designet er en tand for kedeligt eller det bare mig?

Når man vil tilmelde sig, kan man vælge mellem 3 forskellige løsninger, men ingen af dem er beskrevet yderligere?

Endvidere er linket til samhandelsbetingelser vist forkert?

/Goose
Avatar billede kennith Nybegynder
04. september 2006 - 00:36 #5
OK idé til support og salgsafdelinger mm. Men det Layout er usammenhængende på forsiden bruger du to forskellige "logoer" Den font du har i bannert passer fint til det du prøver at lave og er også OK til resten af layoutet men jeg syntes fonten i menuen passer dårligt sammen med.

Jeg ville nok også prøve at gøre teksten en anelse mørkere det hele har sådan et lidt "støvet" look som jeg personligt syntes er trælst.

Kennith
Avatar billede lava Nybegynder
04. september 2006 - 22:34 #6
Det var netop min ide at det skulle bruges til salg og support.
Nu mangler jeg bare nogen der kan sælge det for mig :)

Tak for input.
Jeg kigger det hele igennem engang til.

Point.... smid nogle svar

Lava