Avatar billede sterion1 Nybegynder
29. august 2006 - 15:07 Der er 6 kommentarer

Lyden vil bare ikke virke, efter installering af crack filer

Skulle crack et spil men det virkede ik, så smuttede ud og købte spillet i stedet. Da jeg så kommer hjem og booter min pc vil den ikke afspille lyd.. Jeg tænker det bare lydenheden der slået fra eller driveren der driller, men neJ! Den fungerede korrekt, men jeg kan ikke justere på lydstyrken( i hved når det er gråt og man ikke kan ændre på noget ) der står faktisk der ingen lydenhed er, men driveren er installeret og virker korrekt b.t.w det er realtek AC97 indbygget i et sock 754.. Har kigget lidt på andre forums og mange har det samme problem men jeg er lidt af en spasser til engelsk, så prøver her i er fandmer så kloge! undskyld udtrykket ;) Når jeg bruger soundman.exe automatick jack-sensing siger den stands anvendelsen af andre lydprogrammer inden du starter dette program, men det er jo programmet til lyddriveren og der er ikke installeret andre drivere!! HVAD kan det være? hvordan løses det? har afinstalleret ac97 og installeret det igen, virkede ik.. NEED HELP SO BAD, for har lige fået nyt spil, og det røvkederen uden lyd! 200 Points til den der får det til og virke + en kæmpe tak fra mig! ;D

m.v.h Jonas
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. august 2006 - 15:26 #1
Reinstaller Windows. Straf for at lave ulovlige ting. nuf said :)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. august 2006 - 15:26 #2
hvis jeg var dig ville jeg nok bare have skrevet at din lyd ikke virkede... ikke at du har begået ulovligheder. tsk tsk :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. august 2006 - 15:28 #3
slet enheden i enhedshåndtering, og genstart,..?
Avatar billede sterion1 Nybegynder
29. august 2006 - 17:00 #4
-mcgoat
; Ved det, men cracket er slettet og spillet er købt(prey) ville nemlig så gerne spille multiplayer ( :

-bart
; Læs spg..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
29. august 2006 - 17:37 #5
udfra din kommentar, regner jeg med at du har prøvet mit forslag.. for jeg synes ikke der står noget i spm´let om det..??
Avatar billede mcgoat Nybegynder
29. august 2006 - 18:10 #6
spm: "har afinstalleret ac97 og installeret det igen"

men prøv som bartfreak siger, at slette enheden helt i enhedshåndteringen, ikke bare slette driveren i tilføj/fjern. hvis du da ikke allerede har prøvet det :)