Avatar billede kbruun Nybegynder
04. september 2006 - 15:48 Der er 4 kommentarer

InDesign CS / CS2

Ligesom man i Illustrator kan gemme filen i tidligere versioner, hvordan gemmer man så, i InDesign CS2, i en tidligere version...fx. CS ?

Ps: Er der et sted hvor man kan få fat i/købe InDesign CS ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. september 2006 - 16:00 #1
Som jeg forstår det (har ikke prøvet i praksis da jeg kun har CS2) skal du eksporterer i det de kalder InDesign-udvekslingsformat. Du kan ikke arkiverer (gemme) i tidligere formater.

Du kan købe indesign f.eks. via www.ravenholm.dk
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. september 2006 - 16:37 #2
Indesign er dyrt, ifølge EDBpriser.dk koster det i omegnen af 7000 kr. Til sammenligning koster CS2 pakken (med Adobe Photoshop® CS2, Illustrator® CS2, InDesign® CS2, GoLive® CS2, og Acrobat® 7.0) under 12000 kr. Så hvis du skal bruge bare 2 af de programmer så kan det betale sig at købe hele pakken.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
04. september 2006 - 16:40 #3
CS2 Standart (Adobe Photoshop CS2, Illustrator CS2, og InDesign CS2): 8555 kr.
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=136362

CS2 Premium (Adobe Photoshop® CS2, Illustrator® CS2, InDesign® CS2, GoLive® CS2, og Acrobat® 7.0): 10764 kr.
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=136365
Avatar billede kbruun Nybegynder
04. september 2006 - 17:57 #4
Men det er ikke CS2 versionen jeg er interesseret i - det er den version før...altså CS versionen. Den kan vel ikke være så dyr - kan den ?