Avatar billede mjanne Praktikant
05. september 2006 - 12:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sortere i opgavestyring i Outlook 2003

Hej

Jeg har efterhånden fået Outlook og min Palm til at fungere sammen (herligt), men i hvert fald een ting driller: Hvordan får jeg Outlooks opgavestyring til at sortere på 'Kategori'?

Umiddelbart får jeg besked om, at man ikke kan sortere på netop dette felt. Det er lykkedes tidligere, men nu har jeg gudhjælpemig trykket på et eller andet ... :-(

Det er nemlig ikke så praktisk at have 117 stor og små opgaver blandet sammen i een lang
liste.

mvh
marianne
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. september 2006 - 02:20 #1
Højreklik på feltoverskriften "kategorier". Vælg "Sortér efter" -> "Kategorier". Nu kan du sortere stigende eller faldende ved klik på "Kategorier".
Avatar billede mjanne Praktikant
10. september 2006 - 12:22 #2
Nå tak - det var jo nemt nok!
Takker

(hvis du vil have points, vil du så lægge et svar?)

mvh
marianne
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. september 2006 - 14:22 #3
Et svar :-)