Avatar billede mjanne Praktikant
05. september 2006 - 12:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan afslutter jeg et spørgsmål?

Hej

Når jeg har oprettet et spørgsmål og dels fået delvist brugbare svar, delvist kommentarer - hvordan lukker jeg så spørgsmålet? Jeg kan kun finde ud af at give points til et 'svar'.
Og dette kun, hvis det er det sidste.

mvh
marianne
Avatar billede snowball Novice
05. september 2006 - 12:19 #1
Avatar billede mjanne Praktikant
05. september 2006 - 13:03 #2
Tak.

Den er jeg med på. Men fx ved dette spørgsmål (http://www.eksperten.dk/spm/403754), så må jeg altså svare selv - og så acceptere det?

mvh
marianne
Avatar billede nva Praktikant
05. september 2006 - 13:10 #3
Hvis du har fået løst dit problem, men kun fået kommentarer fra folk, kan du bede vedkommende lægge et svar som du så kan acceptere.
Avatar billede mjanne Praktikant
05. september 2006 - 13:15 #4
Ja.

Det har jeg såmænd også gjort, men ikke fået nogen reaktion. Og så hænger spørgsmålet jo i evigheder ;-)

Men så svarer jeg bare selv. Det må være løsningen, hvis spørgsmålet skal ses som 'besvaret'.

mvh
marianne
Avatar billede hcma Novice
05. september 2006 - 13:17 #5
som supplement til snowball:
hvis man ikke har fået brugbare svar/kommentarer, lægger man selv et svar og accepterer så det; men husk at begrunde hvorfor, da man ellers kan føle sig lidt "flov" over at have brugt "spild-tid".  Har man selv fundet løsningen, er det også god tone at skrive den, så andre kan få fornøjelse af den.
Er man ved en fejltagelse kommet til selv tage pointene, kan man så oprette et såkaldt pointspørgsmål til rette vedkommende og så henvise til den oprindelige tråd.
Avatar billede hcma Novice
05. september 2006 - 13:18 #6
og så lige en sidste ting:
spørgsmål vedr. eksperten.dk er normalt gratis for spørgeren, så her kan du roligt selv lægge et svar og så efterfølgende acceptere det  :o)
Avatar billede mjanne Praktikant
05. september 2006 - 13:20 #7
Mange tak :-)
Det vil jeg strax gøre!

mvh
marianne
Avatar billede c-holst Novice
06. september 2006 - 07:20 #8
kan se, at dytti stadig er aktiv, så det er efter min mening lidt sløvt eller en smutter fra hans side'