Avatar billede Techwork Praktikant
06. september 2006 - 12:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Acomma?

Er der nogen der ved hvad der forgår med Acomma?

I sidste uge fandt vi ud af at vores .eu domæne ikke virkede mere. Derefter tog jeg naturligvis kontakt til Acomma, hvor det er registeret, for at få dem til at hjælpe med problemet. Jeg blev lovet at de nok skulle ringe tilbage fra Support, men at de havde travlt i øjeblikket. I mandags gik jeg så ind på deres website: www.acomma.com og oprettede en SupportSag da jeg tænkte at det måske kunne hjælpe på processen, men ak nej. Har stadig ikke hørt noget.

Er de gået i betalingsstandsning eller hvad sker der hos dem? Det kan da ikke være normal procedure, hvis de mener at de er en seriøs virksomhed.
Avatar billede intenz Novice
10. september 2006 - 09:43 #2
Har haft problemer med dem siden jeg købte server derude for over et år siden. Og har aldrig set en krone fra min sms betaling jeg har købt hos dem, selvom jeg har rykket for det efterhånden en 15-20 gange.

Er i gang med at skifte til en anden udbyder, da det er under al kritik efter min mening.
Avatar billede Techwork Praktikant
11. september 2006 - 15:32 #3
Tak for hjælpen. Jeg havde godt på fornemmelsen at det var sådan, at det forholdte sig. Jeg finder en anden udbyder.