Avatar billede palmskov Nybegynder
07. september 2006 - 15:21 Der er 2 kommentarer

flash exe og streaming flv video

Jeg prøver at eksportere en projector fil exe fra flash, der skal streame video via flvplayback komponentet. Det virker i  swf filen, men ikke i exe filen. Er der nogen, der kender til dette problem og har en løsning???

Filen skal eksporteres i exe da den skal være en del af cdrom og kunden ønsker flash pluginnet tilgængeligt i selve filen
Avatar billede zaditor Nybegynder
07. september 2006 - 22:01 #1
Hvad sker dér - du har oprettet det samme spørgsmål tre gange?
Avatar billede palmskov Nybegynder
08. september 2006 - 12:03 #2
Det er ekspertens system, der ikke lod mig oprette spørgsmålet i den rigtige kategori. Har du ellers konstruktiv feedback til spørgsmålet?