Avatar billede nillebis Nybegynder
11. september 2006 - 11:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tegneprogram til f.eks Tøjdesign

Hvor kan jeg finde en bruger venlig tegneprogram til tøjdesign

Louise
Avatar billede coderdk Praktikant
11. september 2006 - 11:27 #1
Bare et tegneprogram (som på papir) eller skal det kunne noget specielt?
Hvis det bare er et frihåndstegneprogram du leder efter så kan du måske bruge ArtRage: http://www.artrage.com/artrage.html - Det koster kun $20 :)
Avatar billede nillebis Nybegynder
11. september 2006 - 11:29 #2
Nej det skal gerne være hvor den ev. har lavet basis. Hvor du så skal kunne tegne på personen - hvis du forstår.

Problemet er jeg ikke er god i frihånd...
Avatar billede nillebis Nybegynder
27. oktober 2006 - 14:29 #3
lukker
Avatar billede chazeftw Nybegynder
24. juli 2012 - 13:21 #4
Du kan sikkert finde lidt inspiration her:

www.tegneprogrammer.dk