Avatar billede udige Novice
15. september 2006 - 21:32 Der er 5 kommentarer

Etablering af trådløst netværk

Hej, der skulle vel ikke sidde en derude, der har lyst til at hjælpe mig med at installere et trådløst netværk?

Vi er lige flyttet i embedsbolig, hvor der er installeret en adsl-forbindelse i kontordelen af huset. Denne adsl-forbindelse ville jeg gerne bruge til at etablere et trådløst netværk ind i privatdelen af boligen - men kan simpelthen ikke finde ud af det. Det fungerede før vi flyttede, men kan ikke rigtig huske hvordan jeg fik det til at fungere og er ikke vant til at rode med adsl-modems mv. Jeg tør heller ikke pille for meget ved adsl-forbindelsen, da det lige som er firmaets og gerne skulle fungere hele tiden.

Jeg er i besiddelse af:
- min bærbare med netkort
- en router (hedder det vel? DI-624+ Wireless Router)
- en stationær computer med adsl-forbindelse
- en masse ledning, synes jeg

Kan I hjælpe? Jeg har en cd-rom til DI-624+. Problemet er lidt at finde ud af hvilke ledninger,d er skal i hvilke computere.

Mvh
Avatar billede jps6kb Novice
15. september 2006 - 21:45 #1
Tilføj mig på msn, så kan vi hurtigt så klaret det. ;)
Avatar billede jps6kb Novice
15. september 2006 - 21:48 #2
* jps6kb@hotmail.com ..
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. september 2006 - 01:03 #3
Udige hvis i klarer dette over MSN, så bør du lægge et svar som du efterfølgende accepterer.
Avatar billede udige Novice
16. september 2006 - 13:16 #4
Øh ja, det skal jeg nok. Prøver lige MSN.
Mvh
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. september 2006 - 15:46 #5
Vi kan også tage den her, men jeg var af den opfattelse at du klarede den over msn.