Avatar billede glyholt Nybegynder
17. september 2006 - 11:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Harddisk til USB

Hej alle..
Jeg har en Harddisk fastmonteret i min alm. computer, og jeg har en bærbar computer..
Nu kommer problemet, kan man få et stik der omformer det multistik der er på harddisken, så jeg kan sætte det til min bærbar via USB eller firewire. Hvis man kan, hvor kan man så få det??  Håber i forstår hvad jeg mener ;-)

MVH
Henrik
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. september 2006 - 11:23 #1
Avatar billede glyholt Nybegynder
17. september 2006 - 11:32 #2
Tak for et hurtigt svar...måske et dumt spørgsmål: Kan harddisken ikke få støm fra usb stikket. Og virker den på alle typer stik(hvis der er flere typer på harddiske)
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. september 2006 - 11:36 #3
Til en 2.5" hardisk er der power nok på USB, til en 3.5" er der ikke power nok - min erfaring.
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. september 2006 - 11:37 #4
Du skal evt. huske, at HD skal jumpes som master, når du bruger den på USB.
Avatar billede glyholt Nybegynder
17. september 2006 - 11:38 #5
OK...
Avatar billede glyholt Nybegynder
17. september 2006 - 11:40 #6
Point til dig, tak for hjælpen.....
Nu har jeg ikke manualen til harddisken, kan man prøve sig frem hvordan de skal sidde så den er master
Avatar billede peet49 Nybegynder
17. september 2006 - 11:41 #7
Selv tak og fortsat god weekend.
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
17. september 2006 - 11:54 #8
Det står normalt på den et eller andet sted :-)