Avatar billede larsbek Nybegynder
17. september 2006 - 19:21 Der er 1 løsning

Har windowsmediacenter som ikke har problemer med netværksforb.

Hej Eksperter, håber I kan hjælpe mig, for det her er ved at drive mig vanvittig ;-)

Jeg har 2 pc'er begge med windows media center installeret. De er forbundet via en switch, og det har kørt ok. Men pludselig har jeg fået et problem. Nogengange kan den ikke finde de netværksdrev som forbinder den til den anden pc. Nogen gange kan den lynhurtigt, men for det meste kan den finde dem, men det tager typist 30-40 sek at åbne en mappe, og helt umuligt at få den til at spille en film uden det hakker helt urimeligt meget. Jeg har forsøgt at lave guiden netværksforbindelse, jeg har forsøgt at slukke avast antivirus og windows firewall, men lige meget hjælper det. Håber på HJÆLP, da jeg er løbet ind i muren her.
Avatar billede larsbek Nybegynder
20. september 2006 - 20:43 #1
jeg lukker og slukker