Avatar billede destiny Nybegynder
18. september 2006 - 16:42 Der er 5 kommentarer

ASP udvikler søges

Hej

Jeg skal bruge en freelance ASP-programmør/web designer til et par opgaver.

Det er et plus hvis du har erfaring med C#/ASP.Net/MSSQL og du skal helst komme fra København.

Skriv til asp-udvikler-wanted@hotmail.com hvis du er interesseret.
Avatar billede areon Nybegynder
18. september 2006 - 18:07 #1
Vi kan tilbyde .Net kompetencer til fornuftige priser. Dog er vores kontor placeret i Bulgarien, med danske projektledere.

Har det interesse er du velkommen til at skrive til sorensen[at]orangeweb.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
18. september 2006 - 18:22 #2
mark.mikkelsen@mail.dk - msn
Avatar billede keysersoze Guru
18. september 2006 - 18:36 #3
no_doubt >> var det ikke en idé at få afsluttet allerede igangværende projekter først?
Avatar billede no_doubt Nybegynder
18. september 2006 - 19:25 #4
Hej Keyser, jeg kæmper med en virkelig træt person i alt det her!!! Er ked af det går ud over dig.
Avatar billede keysersoze Guru
10. december 2006 - 02:14 #5
... åbenbart så ked at du ignorerer mig totalt.