Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
18. september 2006 - 18:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan du optimere/ændre i et flashspil?

Hej Eksperter.

Jeg har lige planlagt nogle ændringer i et flash bilspil, som jeg har liggende (med .fla fil). Meget simpelt forklaret skal spillet laves om fra spil, til en konkurrencen hvor man kan vinde noget.

Det vil sige at der blandt andet skal laves en hiscore-liste, så vi kan kåre en vinder. Jeg er ikke helt klar over hvor lang tid i hver i sær vil bruge på dette projekt, men der kan godt blive tale  om en betaling, da i selvfølgelig ikke skal arbejde i længere tid gratis!

Er dette noget du kan klare, og vil du gerne høre mere om opgaven - så send venligst en mail til jesper@qtag.dk eller skriv din msn-adresse herinde, så kan jeg tilføje jer. Ser frem til at høre fra jer ;-)
Avatar billede kragekjaer Praktikant
18. september 2006 - 20:51 #1
Skriv indlæg i opgave-kategorien, hvor $$ er på spil.
Avatar billede jesperskov Nybegynder
18. september 2006 - 21:51 #2
Den kan jeg ikke finde - men er der interesserede, så kontakt gerne!! :D
Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
20. september 2006 - 20:38 #3
slet ingen - syntes ikke der er så meget liv herinde mere?
Avatar billede alexander_j Nybegynder
21. september 2006 - 07:45 #4
http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Grafiske-opgaver/Flash/

Jeg har desværre ikke selv tid lige nu - er desuden ikke så vild med at skulle ændre i andres .fla-filer.
Avatar billede jesperskov2 Nybegynder
21. september 2006 - 16:37 #5