Avatar billede mr_carpark Nybegynder
19. september 2006 - 15:18 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

HiJackThis. Hele tiden errors DrWatson

Hej
Jeg får hele tiden errors med DrWatson Postmortem Debugger og "DLL as an App"... Hvad skal jeg gøre..??

Her er min HiJackThis log:
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Program Files\Common Files\Logitech\Bluetooth\LBTSERV.EXE
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
c:\program files\common files\logitech\lvmvfm\LVPrcSrv.exe
C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0\avp.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehRecvr.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehSched.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe
C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
C:\Program Files\Logitech\Video\CameraAssistant.exe
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\CLI.EXE
C:\WINDOWS\system32\ElkCtrl.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktopIndex.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\LBTWiz.exe
C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0\avp.exe
C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktopCrawl.exe
C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
C:\WINDOWS\eHome\ehmsas.exe
F:\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\PROGRA~1\WIDCOMM\BLUETO~1\BTSTAC~1.EXE
F:\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Program Files\Common Files\Logitech\KhalShared\KHALMNPR.EXE
C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\cli.exe
C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\system32\dllhost.exe
D:\setup.exe
D:\i386\winnt32.exe
C:\WINDOWS\system32\drwtsn32.exe
C:\WINDOWS\system32\dumprep.exe
C:\WINDOWS\system32\drwtsn32.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\dumprep.exe
C:\WINDOWS\system32\drwtsn32.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\WINDOWS\system32\dumprep.exe
C:\WINDOWS\system32\drwtsn32.exe
C:\Documents and Settings\Matias Singers\Desktop\HijackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\dwwin.exe
C:\WINDOWS\system32\drwtsn32.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - F:\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {E0E899AB-F487-11D5-8D29-0050BA6940E3} - (no file)
O3 - Toolbar: (no name) - {37B85A29-692B-4205-9CAD-2626E4993404} - (no file)
O4 - HKLM\..\Run: [ehTray] C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Google Desktop Search] "C:\Program Files\Google\Google Desktop Search\GoogleDesktop.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [ATICCC] "C:\Program Files\ATI Technologies\ATI.ACE\CLIStart.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechCameraAssistant] C:\Program Files\Logitech\Video\CameraAssistant.exe
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideo[inspector]] C:\Program Files\Logitech\Video\InstallHelper.exe /inspect
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechCameraService(E)] C:\WINDOWS\system32\ElkCtrl.exe /automation
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [Logitech BT Wizard] LBTWiz.exe -silent
O4 - HKLM\..\Run: [kav] "C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0\avp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Comodo Personal Firewall] C:\Program Files\Comodo\Personal Firewall\CPF.exe sysrestart
O4 - HKLM\..\Run: [Comodo Launch Pad Tray] C:\Program Files\Comodo\LaunchPad\CLPTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Easy Synchronization] C:\Program Files\Logitech\Easy Synchronization\LogitechEasySync.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UserFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -u
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] C:\Program Files\Steam\Steam.exe -silent
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = F:\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Speed Launch.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O8 - Extra context menu item: Add to AMV Convert Tool... - C:\Program Files\MP3 Player Utilities 4.00\AMVConverter\grab.html
O8 - Extra context menu item: Download All by FlashGet - C:\Program Files\FlashGet\jc_all.htm
O8 - Extra context menu item: Download using FlashGet - C:\Program Files\FlashGet\jc_link.htm
O8 - Extra context menu item: MediaManager tool grab multimedia file - C:\Program Files\MP3 Player Utilities 4.00\MediaManager\grab.html
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth-enhed... - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Web Anti-Virus - {1F460357-8A94-4D71-9CA3-AA4ACF32ED8E} - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0\scieplugin.dll
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-12650 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRA~1\FlashGet\flashget.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: &FlashGet - {D6E814A0-E0C5-11d4-8D29-0050BA6940E3} - C:\PROGRA~1\FlashGet\flashget.exe (file missing)
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O16 - DPF: {193C772A-87BE-4B19-A7BB-445B226FE9A1} (ewidoOnlineScan Control) - http://downloads.ewido.net/ewidoOnlineScan.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1155016356578
O16 - DPF: {644E432F-49D3-41A1-8DD5-E099162EEEC5} (Symantec RuFSI Utility Class) - http://security.symantec.com/sscv6/SharedContent/common/bin/cabsa.cab
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: wlmailhtml - {03C514A3-1EFB-4856-9F99-10D7BE1653C0} - C:\Program Files\Windows Live Mail Desktop Beta\mailcomm.dll
O20 - AppInit_DLLs: C:\PROGRA~1\Google\GOOGLE~2\GOEC62~1.DLL,wbsys.dll C:\PROGRA~1\Google\GOOGLE~2\GOEC62~1.DLL
O20 - Winlogon Notify: klogon - C:\WINDOWS\system32\klogon.dll
O20 - Winlogon Notify: LBTWlgn - c:\program files\common files\logitech\bluetooth\LBTWlgn.dll
O20 - Winlogon Notify: WB - C:\Program Files\AlienGUIse\fastload.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: ATI Smart - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ati2sgag.exe
O23 - Service: Kaspersky Anti-Virus 6.0 (AVP) - Unknown owner - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus 6.0\avp.exe" -r (file missing)
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation. - C:\Program Files\WIDCOMM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: ewido anti-spyware 4.0 guard - Anti-Malware Development a.s. - C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPod Service - Apple Computer, Inc. - C:\Program Files\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Logitech Bluetooth Service (LBTServ) - Logitech Inc. - C:\Program Files\Common Files\Logitech\Bluetooth\LBTSERV.EXE
O23 - Service: Logitech Process Monitor (LVPrcSrv) - Logitech Inc. - c:\program files\common files\logitech\lvmvfm\LVPrcSrv.exe
O23 - Service: Remote Packet Capture Protocol v.0 (experimental) (rpcapd) - Unknown owner - %ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.exe" -d -f "%ProgramFiles%\WinPcap\rpcapd.ini (file missing)
O23 - Service: TuneUp WinStyler Theme Service (TUWinStylerThemeSvc) - TuneUp Software GmbH - C:\Program Files\TuneUp Utilities 2006\WinStylerThemeSvc.exe

PLease hjælp mig, min computer flipper helt ud nu.. HJÆLP!!!
Avatar billede levich Nybegynder
19. september 2006 - 15:45 #1
øjeblik, så er jeg klar med en vejledning til dig.
Avatar billede levich Nybegynder
19. september 2006 - 16:22 #2
Se om du kan afinstallere nogle af programmerne, som findes under tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet.

Hent http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot (Spybot).
Start programmet og opdater det, men vent med at scanne.

Hent http://www.spywarefri.dk/downloads1/ewido-setup.exe (Ewido).
Installer programmer og opdater det, men vent med at scanne.

Genstart computeren i fejlsikret tilstand (tryk F8 når Windows starter op), og fix følgende linjer med HijackThis:
O3 - Toolbar: (no name) - {37B85A29-692B-4205-9CAD-2626E4993404} - (no file)

Start Spybot, scan og slet linjerne med rød tekst.

Scan med Ewido, fix de ting som den finder og gem loggen på f.eks. skrivebordet.

Genstart computeren normalt.

Kopier loggen fra Ewido herind, og fortæl om computeren kører bedre nu.
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
20. september 2006 - 19:52 #3
Hej igen.. Tusinde tak for hjælpen... Det ser ud til at køre fint, men Firefox er dog stadig lidt misdannet.. Men prøver at reparer det..
Men her er rapporten:
---------------------------------------------------------
ewido anti-spyware - Scan Report
---------------------------------------------------------

+ Created at:    19:42:59 20-09-2006

+ Scan result:

:mozilla.30:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Adbrite : Cleaned.
:mozilla.30:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Adbrite : Cleaned.
:mozilla.31:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Adbrite : Cleaned.
:mozilla.31:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Adbrite : Cleaned.
:mozilla.288:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Adjuggler : Cleaned.
:mozilla.288:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Adjuggler : Cleaned.
:mozilla.289:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Adjuggler : Cleaned.
:mozilla.289:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Adjuggler : Cleaned.
:mozilla.278:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Burstnet : Cleaned.
:mozilla.278:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Burstnet : Cleaned.
:mozilla.187:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Casalemedia : Cleaned.
:mozilla.187:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Casalemedia : Cleaned.
:mozilla.57:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Clickbank : Cleaned.
:mozilla.57:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Clickbank : Cleaned.
:mozilla.290:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Clickhype : Cleaned.
:mozilla.290:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Clickhype : Cleaned.
:mozilla.291:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Clickhype : Cleaned.
:mozilla.291:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Clickhype : Cleaned.
:mozilla.292:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Clickhype : Cleaned.
:mozilla.292:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Clickhype : Cleaned.
:mozilla.293:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Clickhype : Cleaned.
:mozilla.293:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Clickhype : Cleaned.
:mozilla.58:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Googleadservices : Cleaned.
:mozilla.58:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Googleadservices : Cleaned.
:mozilla.294:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Revenue : Cleaned.
:mozilla.294:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Revenue : Cleaned.
:mozilla.128:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Tacoda : Cleaned.
:mozilla.128:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Tacoda : Cleaned.
:mozilla.131:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Tacoda : Cleaned.
:mozilla.131:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Tacoda : Cleaned.
:mozilla.132:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Tacoda : Cleaned.
:mozilla.132:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Tacoda : Cleaned.
:mozilla.277:C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP6\PdmHist\1048.8600AEAE01C6DCD6.history\0000000b.bak -> TrackingCookie.Trafic : Cleaned.
:mozilla.277:C:\Documents and Settings\Matias Singers\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\l38vnx7n.default\cookies.txt -> TrackingCookie.Trafic : Cleaned.

::Report end

Matias
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
20. september 2006 - 20:15 #4
PIS!! Nu begynder de at komme igen.. PIS!!! Hvad skla jeg gøre..?!?! hjælp!!
Avatar billede levich Nybegynder
20. september 2006 - 21:41 #5
Kan det være fordi du kører Internet Explorer 7.0? Startede dine problemer, da du installerede det?
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
21. september 2006 - 07:44 #6
Ja jeg har godt nok IE 7.. Men tror da ik det er derfor.. Men jeg bruger det aldrig.. Skal jeg bare slette det..??
Avatar billede levich Nybegynder
21. september 2006 - 10:25 #7
Hvis du ikke bruger det, så fjern det. Men du kan naturligvis roligt installerer IE 6.
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
21. september 2006 - 16:51 #8
Nu har jeg slettet IE 7 plus en masse andre nye programmer.. Og der er ikke noget pt.. Jeg skriver hvis det kommer igen.. Smid et svar og du får point...
Avatar billede levich Nybegynder
21. september 2006 - 17:55 #9
Jeg mistænkte EI 7, fordi det ikke er den endelige version.
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
21. september 2006 - 21:04 #10
Men nu er det lige pludseligt begyndt igen.. Det er for underligt.. Nu virker min Bluetooth mus og tastatur hellere ikke længere... Hvad skal jeg gøre..?? Du får dine point nu..
Avatar billede levich Nybegynder
21. september 2006 - 21:07 #11
Jeg ved desværre ikke, hvad ud skal gøre.

Vent lidt og se om der kommer hjælp fra en anden ekspert.
Avatar billede levich Nybegynder
21. september 2006 - 21:18 #12
Måske har jeg alligevel regnet ud, hvad problemet skyldes.

Det kan være et problem med driveren til dit grafikkort. Løsningen kan være, at geninstallere driveren til grafikkortet. Det gør du ved først at sørge for at hente den nyeste driver fra internettet. Derefter fjerner du den driver der er der lige nu. Genstart computeren. Og endelig installerer du den nyester driver, som du lige har hentet.
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
22. september 2006 - 07:08 #13
Tror du det hjælper..???
Avatar billede levich Nybegynder
22. september 2006 - 09:15 #14
Hvis du er meget usikker på, hvordan du fjerner og geninstallerer driveren til grafikkortet, så skal du nok lade en anden gøre det for dig.
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
22. september 2006 - 17:06 #15
Nej jeg kan sagtens finde ud af det..
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
28. november 2006 - 17:41 #16
Det virkede ikke..