Avatar billede Madz Nybegynder
26. september 2006 - 22:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

partitions problemer efter brug at partitions magic 8

Hej har et "lille" problem

har lagt 2 100 GB NTFS drev sammen med det merge program som er i partitions magic 8.
Programmet kørt fint igennem hvor det ikke gik klod eller noget, efter den var færdig fandt den et par fejl som den selv rettet men efter at den blev helt færdig så har jeg stadig 2 drev det ene er der en skjult mappe found.000 hvor jeg har fundet nogle af mine data fra det drev, det andet drev hedder nu Lokal disk og hvis jeg klikker på det så siger den at det skal formateres så alle data på det drev er væk :( nogle der har en idé til hvordan man kan få data tilbage ? kan man gøre noget i partitions magic 8 eller skal man have fat i et recovery program ? hvis ja nogle der kender et godt program der kan klare opgaven, har prøvet med nogle få recovery programmer uden held :(
Avatar billede nva Praktikant
27. september 2006 - 08:02 #1
Måske kan du bruge denne http://www.helgec.dk/ 'Find mistede data'
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
27. september 2006 - 11:52 #2
Selvfølgelig er der en løsning i PQMagic 8. Du må da endelig ikke begynde at bruge andre værktøjer, før du har checket med FAQ'en hos Symantec. kan det have været mapper med ens filer det drejer sig om?
Avatar billede Madz Nybegynder
27. september 2006 - 18:04 #4
PM8 kommer ikke med nogle fejl den viser bare de 2 drev det ene som ok og det andet som uformateret hvis jeg køre det partitioninfo som er med til PM8 så ud for det uformateret drev i PartType: QNX, UN*X og så ellers "No partition errors detected"
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. oktober 2006 - 14:32 #5
Fandt dette: WARNING: It is not advisable to merge compressed drives. This could cause the data on the compressed volume to become inaccessible.

Mangler der meget i den partition hvor det hele skulle være samlet?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
02. oktober 2006 - 14:39 #6
Som jeg læser det rundt på nettet, er der desværre ikke noget at gøre.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. oktober 2006 - 10:19 #7
Skal vi lukke her?
Avatar billede Madz Nybegynder
14. oktober 2006 - 12:28 #8
ja har glemt at få skrevet at jeg har fået lavet det drev jeg formatere det og så kørte jeg et recover program og så fik jeg alt data ud af drevet på den måde :)

men fandt så ud af, alt det jeg troede jeg havde fået ud fra mappen found.000 der mangler der faktis meget fra altså meget af data'en er gemt inde i .chk filer så nogle der kender et rigtig godt program til at hente data ud fra .chk filer har prøvet nogle små programmer uden det store held
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. oktober 2006 - 12:37 #9
Hvis du ikke får svar her, så luk og opret et nyt spm. med din problemstilling angående .chk-filer.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. november 2006 - 17:34 #10
Skal vi lukke her?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. juli 2007 - 16:11 #11
Respons!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 18:11 #12
???
Avatar billede Madz Nybegynder
13. april 2009 - 16:41 #13
lukket