Avatar billede fire-fox Nybegynder
27. september 2006 - 08:12 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Logitech MX5000

Hejsa

jeg har en logitech MX500 bræt og mus.

og vil lige høre om andre har eller er udsat for at brættet den mister forbindelsen til usb pinden...? (min står få cm. fra brættet)

det virker fint til tider... men så lige pluslig, så er der delay på når man skriver beskeder... og den låser osse så den bare racer der ud af med et bogstav man sidst eller først rørte ved...???
Avatar billede larksen Nybegynder
27. september 2006 - 14:27 #1
Har du nogen til ting stående ved siden af den? højtaler?
Avatar billede fire-fox Nybegynder
27. september 2006 - 15:19 #2
Nope. jeg har sårn en skrivebord med træk ud plade. Hvor brættet, og bluetooth'en står samme sted, med få cm. afstand...
Avatar billede larksen Nybegynder
27. september 2006 - 15:21 #3
var der en cd med. hvis der var så prøv at hente en opdaterning :D
Avatar billede fire-fox Nybegynder
27. september 2006 - 15:28 #4
Jeg henter altid den sidste nye driver.. for jeg formatter. og det er ikke mere end 14 dage siden. og det program fra logitech har en indbygget update kontrol og den siger ingen updates fundet :)
Avatar billede larksen Nybegynder
27. september 2006 - 15:33 #5
Okey :D... har du så nogen ting som der også har bluetooth inde i rummet ?? Har du tjekket at stiket sidder ordenligt i ??(det kunne jo være)
Avatar billede fire-fox Nybegynder
27. september 2006 - 16:04 #6
har en mobil med BT, men det tø'r jeg aldrig slå til næsten ik så fucker mit bræt helt da.... ( er sker ) har ingen løse stik eller stik der ikke er sat ordenlig i :)
Avatar billede larksen Nybegynder
27. september 2006 - 16:08 #7
Har prøvet det før :D Sidder der nogen Joystik i computeren eller sådan noget??
Avatar billede fire-fox Nybegynder
27. september 2006 - 16:13 #8
nej jeg er en non-gamer-freak... :) så ingen joystick.... :)
Avatar billede larksen Nybegynder
27. september 2006 - 16:19 #9
Hehe... Viker brætet når musen ik er ved den ??
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
27. september 2006 - 16:51 #10
Det lyder ikke godt. Jeg havde lige et godt øje til dette tastatur/mus. Nu følger jeg med i denne tråd.
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
07. oktober 2006 - 14:06 #11
Jeg har haft problemer med dette tastatur i 3 måneder nu.. Og deres support er lnagvarig.. Jeg ville bestemt ikke anbefale det.. Har snakket i telefon med deres support i 2 timer sammenlagt.. Og endnu er det ikk løst.. har fået at vide at de ville ringe/skrive til bare til mig.. men  har endnu ikek hørt fra dem.. har ikke kunne bruge min pc i lang tid..
Avatar billede fire-fox Nybegynder
07. oktober 2006 - 15:18 #12
Hey allesammen..
nej jeg er osse godt træt af det møj bræt. og jeg var igennem på deres support telefon (engelsk) og han mente en clean boot ville gøre det men jeg tvivler sq en del på... hvorfor kan de ikke bare tage det lort og sende noget andet. deres trådløse brætte virker fint, altså dem der ikke er bluetooth....
Avatar billede netassist Juniormester
13. december 2006 - 04:42 #13
jeg har også haft problemet men en kundes maskine men ikke min ejen den køre fejl frit . køre du home eller pro
Avatar billede fire-fox Nybegynder
13. december 2006 - 05:24 #14
Jeg køre Pro. men skifter snrt tastetur, det andet her er da til at blive spasser af :D
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
13. december 2006 - 13:54 #15
hey..
efter 2 måneders telefon samtale med deres lorte support, og de lovede og lovede at jeg nok skulle få erstatning(i form af nyt tastatur) så sagde jeg at jeg gad sQ ikke have deres lorte tastatur igen, og skældte dem sygt ud også skete der noget.. Jeg fik tilsendt et helt andet tastatur jeg havde valgt og den nye MX Revoulution og nogle speakers.. totalt nice.. bare skru bissen på!!
Avatar billede fire-fox Nybegynder
13. december 2006 - 16:04 #16
Hey. mr_carpark. fik du nyt bræt, og speaker... uden selv at skulle punge ud :D hvis ja så skal jeg da lige hammer mig selv over fingeren og så ringe til dem.... :D
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
13. december 2006 - 20:53 #17
jeg sagde til dem at jeg selvfølgelig ville have dækket alle mine udgifter på sættet, og jeg fandt på disse tre ting, og tredje gang gik de med til det.. BARE bær sur..:P
Avatar billede fire-fox Nybegynder
14. december 2006 - 05:42 #18
lækker må heller lige skrue bissen, men jeg har da hehe skreven en ordenlig klage mail til deres eng support. og har ringet flere gange at det kan ik passe det ikke kan komme til at virke det p.i.s. må prøve at være mere kontant :D men det er altid deres eng support man fanger, og syndes ik lige jeg gider skælde ud på eng :D
Avatar billede fire-fox Nybegynder
08. marts 2007 - 22:37 #19
lukket