Avatar billede funessen Nybegynder
03. oktober 2006 - 15:53 Der er 2 kommentarer

iPod spil virker ikke!

Jeg har haft gemt nogle iPod spil på en cd, eftersom jeg skulle formatere. Nu vil jeg gerne have dem ind på min iPod (Har jeg ikke prøvet før)... Så jeg tilslutter min iPod, åbner iTunes, og går ind under "Importer". Her finder jeg så filen, og åbner. Den tilføjer en "Spil" mappe til min iPod oversigt, og jeg kan se spillet i iTunes.
Så vælger jeg "Synkroniser" for at få spillet oploaded til min iPod, men jeg får følgende meddelese:

Spillet "Bejewled" blev ikke kopieret yil iPod "Funessens iPod", fordi du ikke har tilladelse til at afspille det på denne computer.

Nogle der ved hvad jeg kan gøre for at få dette til at virker?
Avatar billede funessen Nybegynder
03. oktober 2006 - 17:34 #1
/bump
Avatar billede funessen Nybegynder
08. oktober 2006 - 21:24 #2
...