Avatar billede thorborg Nybegynder
04. oktober 2006 - 13:53 Der er 2 kommentarer

Freelance skribent søges til SPAMfighter

I SPAMfighter har vi brug for en freelancer der kan lave nogle manualer til os. Vi har brug for at lave brugermanualer til vores produkter og vi har et super værktøj til det. Men vi mangler den person der kan formulere nogle vejledninger som alle mennesker kan forstå.
Aktuelt skal vi have lavet en manual til vores Exchange Server version af SPAMfighter.
Jeg forestiller mig at du er god til at skrive, at du har en god teknisk forståelse (ikke programmør, men en haj til computere) og at du kan arbejde lidt hos os (København) og måske lidt hjemme.
Der vil løbende være tilretninger og andre ting der skal beskrives.

Smid en mail på martin@thorborg.dk hellere i dag end i morgen.

Dbh Martin
Avatar billede niels_hansen Praktikant
04. oktober 2006 - 13:56 #1
var det ikke bedre at få fat i en person der kan fjerne det spam spamfighter udsender konstant ?
Avatar billede thorborg Nybegynder
04. oktober 2006 - 13:56 #2
Jeg glemte at sige, at vi har brug for godt 50 timers hjælp, helst i oktober måned. Om du vil sende en faktura eller blot have løn er ligegyldigt for os.