Avatar billede gizkor Nybegynder
06. oktober 2006 - 12:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbne nye browservindue - uden adgang til header

Jeg vil meget gerne lave et link, som åbner et nyt browservindue renset for værktøjs- og adreselinje mv. Desværre skal den oprettes i et dumt CRM system hvor jeg ikke har adgang til HEADER koden, kun til det afsnit linket skal ligge i.
Er det helt håbløst???
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
06. oktober 2006 - 12:24 #1
Du skal nok et smut over i JavaScript kategorien. Java og JavaScript er ikke det samme ;)
Avatar billede gizkor Nybegynder
06. oktober 2006 - 12:32 #2
uups - der var så mange kategorier at vælge imellem. Jeg lukker denne og opretter en ny...