Avatar billede sambo Nybegynder
06. oktober 2006 - 18:19 Der er 3 kommentarer

jeg kunne godt tænke mig

jeg kunne godt tænke mig, på min hjemmeside at have en billede holder som jeg selv kunne udskifte billeder i. Men på billedholderen skulle der gerne være 4 cifre der ligesom rullede som en tæller men bare hurtigere for derefter at stoppe på en af mig valgt talkode(her tænkes på pris)
Jeg skal have lagt det op på min hjemmeside som et prisskilt på mine tilbudsvarer.
Avatar billede areon Nybegynder
07. oktober 2006 - 08:51 #1
Lyder interessant, men kan ikke helt følge hvad det er du ønsker.. Skriv venligst på sorensen@orangeweb.dk og jeg kan give dig en evt. pris på "delen".

Mvh Thomas Sørensen
Avatar billede sambo Nybegynder
15. november 2006 - 20:04 #2
stik lig et svar Thomas så får du piont
Avatar billede sambo Nybegynder
11. februar 2007 - 15:29 #3
grrr