Avatar billede ms_2004 Nybegynder
07. oktober 2006 - 17:42 Der er 1 kommentar

Freelanceprogrammør med viden om afsendelse af mails søges

Til implementering i et eksisterende site opbygget i PHP søges sparring/konsulentbistand i forbindelse med et modul der udsender mails til brugerne af sitet.

Du skal have erfaring med mailudsendelse fra et større site.

Vi aflønner på timebasis.

Hvis du er interesseret og har kompetencerne så skriv til ms@fucom.dk med reference-sites og timeløn.

MS_2004
Avatar billede areon Nybegynder
07. oktober 2006 - 18:40 #1
du skriver større site? hvad snakker vi  1.000 - 10.000 eller 10.000.000 mails? :)

Vi kan sagtens assistere med modulet. Skriv til sorensen@orangeweb.dk og vi kan kommunikere der omkring jeres problemstilling.

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen