Avatar billede praetorian Nybegynder
11. oktober 2006 - 11:57 Der er 11 kommentarer

Leder efter brugbar driver til Medion MD 5345 scanner

Kære Guru'er

Jeg er kommet i den situation hvor at jeg har skulle have haft geninstalleret min PC. I forbindelse hermed har jeg så fundet ud af at driver CD'en til min scanner er blevet væk og de drivere jeg har kunne finde online vil ikke lade sig installerer :(.

Så det er der at i kommer ind og jeg håber at i kan hjælpe mig på rette vej da medions site ikke har noget som helst spor af nogen driver til mig overhovedet :(

Men scanneren er en Medion MD 5345 USB Scanner fra Aldi (Ja jeg ved det godt ;)). Men i XP bliver den bare godkendt som USB Scanner og det er også det den bliver godkendt som med de rigtige drivere.

Men håber lidt at der er nogen der kan hjælpe mig på rette vej og det er til Windows XP.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
13. oktober 2006 - 09:31 #2
et sted man altid kan prøve at kigge hvis man mangler driver er  http://driverguide.com (man skal do lige oprette sig som bruger - men det er gratis)
Avatar billede praetorian Nybegynder
18. oktober 2006 - 11:42 #3
Haverslev,

Har prøvet både deres og en fra et andet site og de vil ikke installeres.... Så de duer ikke.
Avatar billede cyberspace Nybegynder
18. oktober 2006 - 11:55 #4
Hvorfor vil de ikke lade sig installere??

havde et printer driver problem hos en bekendt der kunne minde lidt om det
Avatar billede praetorian Nybegynder
18. oktober 2006 - 13:28 #5
Den starter installationen som den skal og jeg får lov til at vælge sprog, men så stopper installationen med følgende fejl:
http://img224.imageshack.us/my.php?image=untitled1hq3.jpg
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. oktober 2006 - 08:06 #6
som jeg ser det så ser det ud til at det er den danske sprogversion der volder fejl.

har du prøvet engelsk?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. oktober 2006 - 08:18 #7
hvis det ikke er 100% vigtigt at det er dansk sprog version og du statig mangler driver så kan jeg igen kun anbefale Http://driverguide.com
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. oktober 2006 - 08:19 #8
foreste har du prøvet at søge efter filen?
Avatar billede praetorian Nybegynder
21. oktober 2006 - 01:25 #9
Jeg fandt heldigvis min driver cd og der virkede driveren fint fra, også selvom at jeg valgte sprog. Men jeg takker for hjælpen og hvis i lige smider et svar så deler jeg pointsne imellem os.
Avatar billede haverslev Novice
21. oktober 2006 - 17:17 #10
Fint du fik det fixet, dog mærkeligt at en af ovenstående drivere ikke ville virke ;o)
Avatar billede haverslev Novice
02. januar 2007 - 12:49 #11
Nu skriver vi 2007, så mon ikke der kan lukkes