Avatar billede jacobschmidt Nybegynder
12. oktober 2006 - 23:10 Der er 2 kommentarer

Udvikler - til Hosting virksomhed i vækst

Vi søger en sej udvikler der har erfaring med hosting, og enduser sites til Hosting miljøer. Vi hoster web, dns, exchange, servere, remote backup osv. Vi er i kraftig vækst og har brug for udvikling af oprettelse, redeligering, betaling, administration osv. osv.

Vi benytter SWSoft produkter og Microsoft HMC.
Php, asp.net, mysql og mssql, tomcat, iis erfaring er et must.

Fast el. freelance - løn og ansættelse efter nærmere aftale.

Tiltrædelse, asap! :-)

Ring, skriv el. sms

Jacob V. Schmidt
EZE IT A/S
jacob@eze.dk
Avatar billede cpufan Juniormester
13. oktober 2006 - 09:47 #1
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
07. november 2006 - 22:45 #2
Hej Jacob

Jeg er nogenlunde habil PHP/MySQL-programmør oppiftet med javascript, css og reg.exps for at højne brugervenligheden på systemerne.
Jeg har ingen kendskab til SWSoft eller Microsoft HMC, men er fra Varde, så hvis du har brug for hjælp til nogen CMS-systemer eller andet backend-programmering kan jeg godt stå til din hjælp.

Jeg er studerende og selvlært, men mener selv jeg kan mit kram - og du får derfor god kodning for billige penge.

Du kan se lidt af det jeg har lavet på www.alvision.dk eller kigge på min nyeste reference på www.vinderland.dk

Håber mit indlæg har vagt din interesse :)

Med venlig hilsen
Anders Lindgren