Avatar billede nof Nybegynder
13. oktober 2006 - 18:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til valg af bundkort

Hej,

Jeg skal til at bygge et mediacenter system, men jeg er desværre endnu ikke kommet frem til, hvilket bundkort jeg skal vælge, hvorfor jeg søger hjælp her...

Mit systen skal indeholde følgende:

Kabinet: Antec LifeStyle Fusion Micro ATX
Processor: Pentium D Model 945 (3.4GHz), EM64T, 800FSB, 2x2MB Cache, Dual Core (Socket 775), BOX
RAM: 1024 MB DDR2, PC5400 DDR2-667 - KVR667D2N5/1G

Krav til bundkortet:
- Understøttelse af Intel Viiv
- Formfaktor: MicroATX
- Sokkel: Socket775
- RAM: DDR2
- LAN
- Grafik

Jeg har to ældre Maxtor DiamondMax IDE harddiske og en LiteOn brænder, som jeg indtil videre gerne vil genbruge. Dog skal disse senere erstattes af SATA enheder. Derfor vil jeg meget gerne have understøttelse af begge dele.

Jeg håber nogen har et godt tip til et bundkort.

På forhånd tak.
Avatar billede nof Nybegynder
13. oktober 2006 - 20:02 #1
Jeg mener naturligvis ikke IDE, men ATA harddiske.
Avatar billede nof Nybegynder
19. juni 2007 - 12:59 #2
ingen svar - snupper selv point