Avatar billede hardyc Nybegynder
14. oktober 2006 - 16:33 Der er 5 kommentarer

Revisor/bogføring

Jeg er har et lille bogføringsfirma i Farum på sjælland, så hvis nogen har brug for det er jeg meget behjælplig for et lille beløb kontakt : hardyc@get2net.dk
Avatar billede hacked Nybegynder
15. oktober 2006 - 00:32 #1
Det er vist ikke tilladt at reklamere så den her post bliver nok snart fjernet :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. oktober 2006 - 16:31 #2
Prøv istedet på www.amino.dk hvor der sidder mange iværksættere
Avatar billede hardyc Nybegynder
17. oktober 2006 - 07:27 #3
OK det må i undskylde, men alle de ? der kommer vedr. regnskab burde jo besvares af en revisor, så jeg prøvede jo bare at få dette på plads i tager jo jobbet fra revisorer
Avatar billede locturian Nybegynder
18. oktober 2006 - 16:54 #4
Det er ikke særlig mange herinde der er kvalificerede til at besvare spørgsmål, der bør besvares af en revisor - Det er også langt de færreste, der ville sætte deres lid til informationer af den karrakter - Skulle de komme fra en bruger på eksperten.dk - Et regnskab er ikke at spøge med, så der skal kvalificerede hænder til - Det ved jeg som indehaver af et lukket firma :)
Avatar billede freekyzone Nybegynder
01. marts 2008 - 13:37 #5
Så er det godt at der er nogle (mig selv) som er højt kvalificeret og uddannet inden for revision og regnskab og har mange års erfaring. :-)