Avatar billede qwa Nybegynder
15. oktober 2006 - 12:20 Der er 1 løsning

Starter ikke op.

hey..

Har lige installeret xp igen på min computer og så har jeg ved den lejlighed jo også opdateret med Service Pack 2, men efter jeg installerede den så kan jeg ikke starte computeren op, den står bare med opstarts billede hvor den blå bjælke bare kører neden under. Og når opstarts menuen kommer med om jeg vil vælge safe mode eller bare starte op alm. så kan jeg ikke bruge mit tastatur til at vælge noget så den starter jo bare alm men går som sagt i stå lige bagefter ved opstarts billedet...

Hvad er det lige jeg skal gøre og hvordan får jeg lige mit tastatur til at virke så jeg evt. kan vælge safe mode??

/qwa!
Avatar billede qwa Nybegynder
15. oktober 2006 - 15:43 #1
Lukker! Har oprettet spørgsmålet under styresystemer i stedet!