Avatar billede freeman Nybegynder
19. maj 2001 - 10:51 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

ICQ og Messenger... - eller begge ?

Jeg synes at mange taler om Microsoft Messanger, som om at det \"er en selvfølge\" at man bruger den.

Jeg har altid (så længe jeg har været på nettet), brugt ICQ og gør det stadig.. men hvis man ,så at sige, \"mister\", noget ved KUN at bruge ICQ, så er det vel med at få installere Messanger.. eller ???

Derudover er det det enste program jeg mangler at hente fra Microsoft Update... :-) så det burde jo hentes eller hva \'\'?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 10:54 #1
jeg kan da kun anbefale det :) jeg bruger det selv istedet for icq! det har ikke særligt mange fancy ting, men det kan det, det er beregnet til!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 10:56 #2
Avatar billede freeman Nybegynder
19. maj 2001 - 10:59 #3
hvad så med dine tidligere ICQ kontakter ?... Kan Messanger konvertere ?
Avatar billede apollo69 Nybegynder
19. maj 2001 - 11:04 #4
Nej det kan den ikke.
Avatar billede freeman Nybegynder
19. maj 2001 - 11:07 #5
kan man så køre med begge på én gang ?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 11:12 #6
ja, det kan du sagtens!
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 11:13 #7
fordelen ved messenger er bl.a. at dine kontakter ikke ligger lokalt på din pc men online! dvs. uanset hvilken pc i verden du logger dig på og installerer programmet på, vil dine kontakter altid være der!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
19. maj 2001 - 11:15 #8
Og du kan bruge enter til at sende i modsætning til ICQ, en fordel efter min mening.
Meget enkel og ligetil.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 11:17 #9
en anden lille sød ting, man kan bruge disse emotions :)
http://www.ghostcom.dk/smiley.jpg
Avatar billede apollo69 Nybegynder
19. maj 2001 - 11:18 #10
Man sku´ tro vi fik penge for det.  *GG*
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. maj 2001 - 11:23 #11
Min computer går i banjo når jeg prøver at få Passport. sååh..

/vh
SImon
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. maj 2001 - 11:25 #12
så lad være med at bruge passport! opret en hotmail istedet!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
19. maj 2001 - 11:32 #13
Eller brug en anden email adr.
Jeg bruger min teledanmark email.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
19. maj 2001 - 15:08 #14
Jeg har prøvet de første 4-5 messengers - min favorit so far er AOL Instant Messenger - lynhurtig, stabil og med mange fancy features...
Avatar billede delphidaner Nybegynder
19. maj 2001 - 18:04 #15
Jeg kører med både ICQ og MSN Messenger. De har hver især deres fordele og ulemper, men grunden til at jeg bruger begge er, at jeg kender nogle, der nogle bruger til ICQ, og nogle bruger Messenger. Derfor bruger jeg begge, for at være \"helgarderet\" og kunne være i kontakt med dem alle.

Btw. HotMail er også en del af Passport.
Avatar billede kapla Nybegynder
24. juli 2001 - 22:06 #16
Lukker du snart eller hva? ;)
Avatar billede freeman Nybegynder
26. juli 2001 - 13:30 #17
jaja :-)