Avatar billede bo Nybegynder
19. maj 2001 - 12:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lumske DanBan!

Hej,

Er der andre, som også har oplevet, at under et partnetprogram, hos DanBan, er indtjeningen regnet forkert sammen ?

Et af mine partnetprogrammer 1klik.dk, har haft 178 klik, men der står kun 14,25 under indtjening. Det svarer til 19 klik.

Jeg har sendt 3 email\'s til DanBan. En til: morten@danban.dk, thomas@danban.dk og info@danban.dk. Det er 14 dage siden jeg sendte den første email, men har ikke fået sbar endnu!

Er det meget normalt, at de fusker sådan ?

Med venlig hilsen
Bo Larsen

http://www.itnyt.subnet.dk

Avatar billede bo Nybegynder
19. maj 2001 - 12:19 #1
sbar = svar :)
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
19. maj 2001 - 13:05 #2
De har garanteret en eller anden lam undskyldning for at resten af klik\'sne er snyd eller lign..

Da jeg tilmelde mig tradedoubler for snart en år siden, skulle man kun have 100-200kr for at få udbetalt, men når jeg så næsten havde tjent det satte de lige grænsen op til 300kr, og så smuttede jeg, så ja, jeg tror det er ret notmalt at de snyder..
Avatar billede klas Juniormester
19. maj 2001 - 13:18 #3
Jeg har som partnerbutik heller ikke kunne få kontakt til Morten fra danban / teaminternet . . flere af brugerne af vores partnerprogram igennem danban har ikke kunne få deres betaling fra danban. . . ved ikkehelt hvad man skal gøre ved det . .
Avatar billede zhatten Nybegynder
19. maj 2001 - 13:23 #4
Jeg har oplevet det samme som thoeger_poertner
på tradedoubler, da jeg havde indtjent det jeg skulle satte de lige grænsen op :o(

Jeg har ikke oplevet at danban har regnet det forkert ud faktisk er det først nu jeg hører at folk har haft problemer med det, jeg vil også gerne hører fra folk som har haft problemer for jeg regner med at starte en hjemmeside nu hvor jeg have tænkt mig at bruge dem.

- Zhatten
Avatar billede xzxzx Nybegynder
19. maj 2001 - 13:32 #5
Jeg mener også at grænsen er sat op til 500Dkr på tradedoubler!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
19. maj 2001 - 13:43 #6
det er vammelt at tradedoubler gør det, for grænsen er sikkert heletiden lige over det som den som har været med næsten fra starten har, og så bliver de sikkert ved med at hæve grænsen i takt med at folk tjener penge som de aldrig får!
Avatar billede smms Nybegynder
19. maj 2001 - 16:11 #7
Jeg har lige fået penge fra tradedoubler så jeg tror ikke de snyder :-)
Avatar billede bo Nybegynder
28. maj 2001 - 18:19 #8
klas ->

Hvad hed/hedder din partnerbutik ?
Avatar billede ltoft Nybegynder
28. maj 2001 - 18:36 #9
Er Tjenster.dk bedre end Danban??? Fordi så kan det da godt være at jeg skal skifte over til dem istedet, jeg har nemlig ikke fået mine penge udbetalt fra Danban.
Avatar billede bo Nybegynder
28. maj 2001 - 18:54 #10
ltoft ->

Jeg tror du får mere ud af, at have Tjenester.dk end DanBan. Hos DanBan kan du kun få udbetalt 1 klik ud af 20 visninger (DanBan\'s 5% regel).
Og så ved man jo ikke om DanBan udbetaler dit tilgodehavende, som du får samlet sammen efter et godt stykke tid !?!
Avatar billede martinwa Nybegynder
14. september 2001 - 23:00 #11
Se http://www.eksperten.dk/spm/69749

Danban er ikke til at stole på.
Vælg noget andet...

Jeg har personligt ikke kunnet komme i kontagt med danban. Man får simpelthen ikke noget svar !!
Hvis man derimod ikke skiver at man er kunde hos dem, og bruger en anden e-mail som de ikke kender, ja så får man svar med det samme...