Avatar billede styler.dk Nybegynder
19. oktober 2006 - 22:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Arla Mini Koldskål !

X Hej,

jeg har en opgave i skolen hvor vi skal fremlægge om Arla Mini, men da produkterne er en udgået vare, så kan vi desværre ikke købe nogen, og lave vores eget design af Arla Mini,
så jeg vil bede en om at redigere flg. billede:

http://www.styler.dk/koldskaal.jpg

opgaven går ud på at vi skal forny Arla Mini, så hvis en evt. kunne lave den hvide flaske om til en anden farve, f.eks. lyserød, blå og så skal etiketen også passe til,  jeg kan desværre ikke lave det på skolen, for skolen har kun paint :( så typisk.

Tak

mvh. Styler
Avatar billede coderdk Praktikant
20. oktober 2006 - 00:14 #1
Jeg lavede to billeder for sjov, men for at det ikke skulle gå helt i fisk, lavede jeg en lyserød og en lyseblå flaske - De er ikke så vellykkede, måske er der en anden der kan bruge de 2 minutter :)

http://coder.dk/koldskaalpige.jpg
http://coder.dk/koldskaaldreng.jpg

Og de useriøse :)

http://coder.dk/koldskaalcoke1.jpg
http://coder.dk/koldskaalbeer1.jpg
Avatar billede off-line Nybegynder
20. oktober 2006 - 13:10 #2
coderdk - Det er sgu da flot. Undrer mig, du kunne forandre farven på flasken,
uden også at forandre farven på etiketten. Dåsen er er også god.
Avatar billede off-line Nybegynder
20. oktober 2006 - 13:11 #3
Ps. Også glasset:)
Avatar billede off-line Nybegynder
20. oktober 2006 - 13:13 #4
Men een ting vil jeg tilføje. Der er sgu ingen kunder til lyserød og blå koldskål *G*
Avatar billede coderdk Praktikant
20. oktober 2006 - 13:19 #5
asveg, Tak, tak :) Jeg lavede bare en lasso-selection i photoshop, så ændrer du kun det du har valgt :)
Normalt er jeg ikke så meget til grafik og sådan noget - Men da jeg læste hvad styler.dk havde skrevet, så jeg bare en ølflaske med arlaetiketten for mig :)
Enig, det ser ikke så appetitvækkende ud :D Men hvem ved, for et yngre publikum :)
Avatar billede off-line Nybegynder
20. oktober 2006 - 13:41 #6
En lasso-selection i Photoshop, Ok. Jeg har kun Paint shop pro, gad vide om den
kan det samme. Det kunne jeg godt tænke mig at lære.
Et yngre publikum - Ja man ved sgu aldrig, det kan da godt være:)
Avatar billede coderdk Praktikant
20. oktober 2006 - 13:43 #7
Jeg er ret sikker på at paint shop pro kan det. Hvis du laver en selection og bruger et filter, så er det kun det der er valgt der bliver ændret, tror jeg :)
Avatar billede off-line Nybegynder
20. oktober 2006 - 13:50 #8
Takker, jeg prøver:)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
21. oktober 2006 - 01:26 #9
coderdk -> shit man, alt for genialt lavet... Jeg sad og brugte en hel time i skolen og lavede det om i paint, og det blev så grimt, det fanme flot det der. :)
ret opfindsomt med koldskål på dåse.. (lyder lidt klamt egentligt)

Men jeg siger mange tak.
Avatar billede coderdk Praktikant
21. oktober 2006 - 12:37 #10
Det var så lidt :) Du får lige et svar :)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
23. oktober 2006 - 04:53 #11
Og du får lige et klik på "Accepter" knappen, vær venlig og lade være og slette billeder lige foreløbig tak,
skal lige have hentet dem ned på skolens server :)
Avatar billede coderdk Praktikant
23. oktober 2006 - 10:03 #12
Ok, du skriver bare lige en kommentar her, når du har sikret billederne, så sletter jeg dem :)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
24. oktober 2006 - 08:30 #13
Så er de på skolens server :)