Avatar billede 1engberg Nybegynder
22. oktober 2006 - 00:18 Der er 4 kommentarer

Hjælp til betalingsmetode ang. hjemmeside

Hej Allesammen

Jeg er igang med et hjemmeside projekt hvor jeg ønsker at sælge nogle produkter, hvordan laver jeg en side eller en måde kunderne kan betale mig, så de f.eks kan betale med kreditkort og lign.

Mvh Lars
Avatar billede black-vise Nybegynder
22. oktober 2006 - 00:27 #1
Hejsa hvis du skal til at tage imod Dankort så begynder det at blive en dyre fornøjelse, da dette kræver du lejer dig ind hos fx. http://www.pbs-international.dk/frontpage eller  https://www.freepay.dk/UI/Pages/Guests/Front.aspx og derefter skal du også betale gebyr til pbs..

Eller kan du altid starte ud med følgende betalings måder:

Pr. efterkrav.
Konto overførsel
Frimærker ( Ikke brugt så meget mere
Avatar billede diggerx Nybegynder
22. oktober 2006 - 00:53 #2
Du skal have en aftale med pbs om betaling med dankort, visa, mastercard osv.

Efterkrav, Konto overførsel og betaling i Frimærker er alt for amatøragtigt og det vil ikke give dig noget salg.

Når du har aftalen med pbs, vil jeg anbefale dandomains betalingsløsning
Avatar billede cpufan Juniormester
23. oktober 2006 - 10:13 #3
en billig måde at komme i gang:

www.2co.com

dog ikke dankort, men visa f.eks.
Avatar billede hardorff Nybegynder
04. november 2006 - 11:15 #4
Hvis du vil sælge noget i DK, skal du modtage dankort, ellers smider du simpelthen for mange kunder væk. Og nej, det er ikke nok at modtage visa.