Avatar billede hakio Novice
26. oktober 2006 - 15:51 Der er 4 kommentarer

Linksys WAP54G firmware upgrade gik galt

I forbindelse med opgraderingen af mit AccessPoint, kan jeg efterfølgende ikke få kontakt til det. Alle lyser blinker/lyser som de skal, har prøvet at resette den, følge manualen - og det mange gange uden held.

Måske noget gik galt under upgraderingen eller jeg valgte en forkert firmware (var dog meget OBS på dette, så ville undre mig).

Summa summarum er - jeg kan ik få kontakt til den via de traditionelle metoder beskrevet i manualerne. Jeg ville gerne prøve at upgrade/downgrade firmware, men det kræver man bruger web admin interfacet... som jeg jo at gode grunde ikke kan tilgå.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
26. oktober 2006 - 16:08 #1
Du opdaterede den ikke via web interfacet? Lyder som om du må sende den retur til forhandler.
Avatar billede hakio Novice
26. oktober 2006 - 16:23 #2
jo - det var via webinterfacet jeg opdaterede den. Så vidt jeg er orienteret er det den eneste måde.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
26. oktober 2006 - 16:34 #3
Med gamle versioner skulle man hente en fil og køre den, foregik ikke gennem webinterfacet.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
26. oktober 2006 - 16:38 #4