Avatar billede ctv! Nybegynder
27. oktober 2006 - 20:13 Der er 9 kommentarer

Biker-sang?

Jeg er ved at lave en video af mig selv på en kværn...

Jeg skal have redigeret den lidt, og have sat musik på osv...

Jeg søger derfor artist og titel på en masse bikersange.. Altså sange man forbinder med bikere.. F.eks. kan nævnes "Sweet Home Alabama".. Jeg har masse i hovedet, men kan ikke huske hvad de hedder..

Kan nogle hjælpe?
Avatar billede mortensen Nybegynder
27. oktober 2006 - 20:22 #1
Den go'e gamle "Hit the road, Jack", men den er måske for alvorlig? Afhængig af filmen. Men melodien er satme go...
Avatar billede mortensen Nybegynder
27. oktober 2006 - 20:42 #2
shangri-las: Leader Of The Pack . Var faktisk den jeg tænkte på som den bedste
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. oktober 2006 - 20:43 #3
Hvad med Steppenwolf klassikeren Born To Be Wild....
Avatar billede enoer Nybegynder
27. oktober 2006 - 20:47 #4
Hva' med: "On The Road Again" (David Evans)
Avatar billede enoer Nybegynder
27. oktober 2006 - 21:30 #5
PS. Hvis du søger på google: "biker songs" får du mange forskellige forslag til sange :-)
Avatar billede ravnemor Juniormester
28. oktober 2006 - 00:28 #6
Så er der den med Ccrazy Frog hvor han suser rundt på en knallert ting

.....eller noget i den stil.
Avatar billede double-g Juniormester
28. oktober 2006 - 11:54 #7
AC/DC - highway to hell

Tom Cochrane - Life is a highway
Avatar billede ctv! Nybegynder
30. oktober 2006 - 21:25 #8
jeg valgte "Born to be Wild"..

så hvis du smider et svar ole madsen, smider jeg 15 point efter dig.. :)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. oktober 2006 - 21:56 #9
Bare du smider forsigtigt :-)