Avatar billede leory Nybegynder
28. oktober 2006 - 12:53 Der er 3 kommentarer

hjælp til IT regedit

Jeg kom vist til ar rør i regedit da jeg skulle slette adware, spyware derfra.. Nu gider windows Media player ikke og virke og nu kommer der ikke noget frem når jeg trykker hent nu HVAD SKer der for det pis?`?

hjælp
Avatar billede niels_hansen Praktikant
28. oktober 2006 - 13:05 #1
hent nu hvad ?
Avatar billede leory Nybegynder
28. oktober 2006 - 13:22 #2
Der er også nogle elementer der hellere ikke vil vises i arto... Før kunne jeg godt se dem men nu kan jeg ikke efter det med regedit.. hvad skal jeg gøre??
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. oktober 2006 - 13:44 #3
Du har helt tydeligt ikke helt tjek på regedit.
Hvis du kører XP, så gendan til før du pillede.

Tag så en backup af registringsdatabasen:
start - kør - regedit - filer - eksporter - gem som f.eks. backup.

Hvis du så VIL pille selv kan du nu sagtens pille (med måde) og hvis noget ikke virker, så gendanner du registreringsdatabasen ved at dobbeltklikke på filen du gemte.

Det allerbedste er dog, i tilfælde af spyware, at følge denne guide: http://www.eksperten.dk/artikler/954