Avatar billede kwanstudios Nybegynder
30. oktober 2006 - 15:45 Der er 1 løsning

Installation af ionCube og/eller Zend Optimizer

Kære udvikler eksperter

Jeg sidder med en hårdt belastet server hvor jeg har brug for at installere ionCube, Zend Optimizer eller lign. caching mekanisme.

Serveren er en Suse 9.1 administreret med Plesk, og jeg er derfor lidt i tvivl om hvordan jeg gør det smartest.

Er der nogen herinde der har praktisk erfaring med det? Jeg er villig til at betale nogen for at gøre det, for at få det gjort ordentligt :-)

-Jacob
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
27. december 2006 - 18:16 #1
Åbentbart alt for svært til Eksperten.dk - med al respekt :-)