Avatar billede tdamgaard Nybegynder
31. oktober 2006 - 15:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brug de klassiske Windows-mapper

Findes denne indstilling/ændring ikke som en policy i Windows XP?
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/classicview/folders.mspx
Avatar billede gratis Nybegynder
31. oktober 2006 - 16:12 #1
på et engelsk system er stien: |userconfiguration|administrative templates|windows components|controlpanel|desktop themes| ---> "load a specific visual style or force windows classic"
Avatar billede gratis Nybegynder
31. oktober 2006 - 16:19 #2
her er den danske: |brugerkonfiguration|administrative skabeloner|windows-komponenter|kontrolpanel|skrivebordstemaer|" ---> indlæs en bestemt fil til visuelt layout eller brug klassisk windows"
Avatar billede tdamgaard Nybegynder
06. november 2006 - 08:18 #3
Hmm... jeg har intet Kontrolpanel under Brugerkonfiguration > Administrative skabeloner > Windows-komponenter.
Avatar billede gratis Nybegynder
06. november 2006 - 13:56 #4
nej det ka jeg godt se... den rigtige sti er:

|brugerkonfiguration|administrative skabeloner|kontrolpanel|skrivebordstemaer|" ---> indlæs en bestemt fil til visuelt layout eller brug klassisk windows"
Avatar billede tdamgaard Nybegynder
23. november 2006 - 14:40 #5
Jeg har allerede slået "Windows Classic visual style" til.
Avatar billede tdamgaard Nybegynder
23. januar 2009 - 13:34 #6
Lukker og slukker.