Avatar billede snailwalker Nybegynder
08. november 2006 - 12:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Billigt webhotel med PHP 5

Jeg har netop købt et webhotel hos Surftown, men som den idiot jeg er havde jeg ikke lige undersøgt om de understøttede PHP 5.

Er der nogen der kender et billigt webhotel der understøtter MySQL, PHPMyAdmin og PHP 5?
Avatar billede greew Nybegynder
08. november 2006 - 12:44 #1
Jeg er ganske godt tilfreds med yourshelter.net

https://yourshelter.net/da/webhosting/

Udmærket produkt og service - men den koster lidt mere end de gængse spillere på markedet.
Avatar billede snailwalker Nybegynder
08. november 2006 - 12:50 #2
Hmm er lidt pebret, er nemlig blot til en lille side jeg laver for nogle venner så skal ikke være det vildeste webhotel :-)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
08. november 2006 - 12:51 #3
Jeg benytter normalt windows-serverene hos www.web10.dk, men de kører i hvert fald php5 på deres unix servere...

http://web10.dk/help/faq/unix_versions

Men god stabile servere og god support hvis der er problemer.
Avatar billede capn Nybegynder
08. november 2006 - 12:54 #4
Jeg kan varmt anbefale www.fairweb.dk. De kører php 5 og er super flinke til at hjælpe. Derudover er de billige.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
08. november 2006 - 12:58 #5
eller eventuelt www.starthotel.dk som vidst nok kører på de samme servere som web10, men bare er en smule billigere på grund af deres lidt mindre plads på serveren...

Men jeg har ikke kunne finde nogen info om hvilke PHP-versioner de benytter...
Avatar billede snailwalker Nybegynder
08. november 2006 - 13:03 #6
Kigger nærmere på web10, de lyder rigtig gode. Men fairweb ser også interessant ud. Smider I lige et svar ellebaek og capn?
Avatar billede ellebaek Nybegynder
08. november 2006 - 13:57 #7
Der er et svar her:-)
Avatar billede snailwalker Nybegynder
12. november 2006 - 12:55 #8
Undskyld den lange svartid men ventede lidt på capn kom med et svar, men her er i hvert fald dine point :-)