Avatar billede leory Nybegynder
09. november 2006 - 15:34 Der er 5 kommentarer

IT Skabeloner

I Tivoli skriver man ofte til både leverandører, brugere af parken, sponsorer m.v Tivoli sætter en ære i, at det skriftlige materiale, der udsendes, ser ensartet ud.

Opret en skabelon for Tivoli, der indeholder alle relevante oplysninger og felter ( CTRL-F9 ). Gem den i din mappe til skabeloner. Gør rede for fordelen ved at anvende skabeloner.
Avatar billede leory Nybegynder
09. november 2006 - 16:00 #1
hvad gør jeg her ?
Avatar billede robotten Praktikant
15. november 2006 - 11:51 #2
Jeg tror ikke nogen vil hjælpe dig, da du er meget useriøs i din fremgangsmåde. Prøv fx at vende tilbage til dine spm., istedet for hele tiden bare at oprette flere.

Så vil du også opleve en meget bedre hjælp i dine spm., hvilket da må synes langt det mest optimale :)
Avatar billede robotten Praktikant
23. november 2006 - 08:30 #3
?
Avatar billede robotten Praktikant
12. januar 2007 - 11:01 #4
Luk!
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:30 #5