Avatar billede koch Nybegynder
10. november 2006 - 19:37 Der er 4 kommentarer

Ny bærbar, asus, hp eller andet. Erfaringer

Hej

Jeg skal have mig en ny bærbar og overvejer for det første at købe en tablet
pc. En af de små hvor det er muligt at dreje skærmen og skrive på skærmen med
den tilhørende pen. Jeg overvejer denne: http://www.asus.com/products.aspx?
l1=5&l2=24&l3=0&model=1299&modelmenu=2
med 2 GB RAM

Jeg faldt så lige over denne HP almindelige bærbar:
http://www.f-group.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406120540
Og den ser også ud til at ære i orden. Der er omtrent 6000 kr. i forskel på de to.

Er HP ok hvad bærbare angår og har I nogle erfaringer med tablet pc´ere og
asus?

Så er der selvfølgelig Apples: http://www.f-group.dk/default.aspx?
m=2&i=81&itemnumber=0800521120
Men det ved jeg allerede nu, at jeg bliver for træt af!

Er der andre mærker jeg også skal overveje?
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2006 - 20:39 #1
Ja - Fujitsu Siemens T4210
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. november 2006 - 20:41 #2
Ret til Lifebook T serien fra fujitsu siemens
Avatar billede geforce3 Praktikant
11. november 2006 - 01:32 #3
Lige nu er jeg selv på udkig efter IBM X41 tablet, om leder lidt efter erfaringer. Men ifølge test ligger IBM meget højt. Det er generelt - men prisen er også noget højere for samme tal. Bare ikke alt der kan måles :) Selv har jeg en ASUS M6, som jeg er fuldt ud tilfreds med. Mærker som jeg har dårlig erfaring med er Acer, det er ting fra knapper falder af til batteriet som dør ud efter forholdsvis kort tid. Det er 5+ bærbare jeg snakker om..

Men det kommer også meget an på hvad du skal bruge den til, og hvad dine krav er til den/prisen
Avatar billede koch Nybegynder
16. januar 2008 - 10:50 #4
Smid et svar så kan I dele pointene!