Avatar billede kwan112 Nybegynder
11. november 2006 - 14:12 Der er 1 kommentar

hvordan laver jeg en Portforward

Hej..

JEg har en firewall med ip: 192.168.1.1 - hvor min 2000 server er tilsluttet. I DHCP på serveren sender jeg ip'er ud til mine pc'er igennem en swits, de får ip'er som er sådan her fx: 10.3.1.53 osv. DHCP serveren har 10.3.1.1..

I selve firewallen (192.168.1.1) har jeg åbnet for en port til min remote administrator, som jeg skal benytte på ne pc med ip 10.3.1.53.

Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får koblet den port til den ip?

nogen som kan hjælpe mig.. :)
Avatar billede cryforsoul Nybegynder
13. november 2006 - 15:55 #1
Hey.

Har du en router på??

du kan prøve at gå ind på denne side http://www.portforward.com/routers.htm

der kan du finde alt om port forwarding og der finder du sikkert også din router.

det kan være det hjælper, det gjorde det med mig!