Avatar billede rosenberg Nybegynder
13. november 2006 - 16:14 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Popup reloader "moder" siden

Hej,

Har et lille spg.

Kan nogle forklare mig hvordan jeg kan undgå at når jeg trykker på et link (som skal åbne popup) så bliver siden med linket reloadet ? og kan jeg undgå det ?

/rosenberg
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
13. november 2006 - 16:16 #1
jeg har set det spørgsmål før og der var løsningen vidst at sætte return false; i koden.
Hvordan opretter du pop-up'en?
Avatar billede Slater Ekspert
13. november 2006 - 16:21 #2
Avatar billede rosenberg Nybegynder
13. november 2006 - 18:43 #3
@ viperine!

Jeg brugte dit script og fik en løsning! men smid begge et svar!

return false; var trodsalt svaret ;)
tak!
Avatar billede Slater Ekspert
14. november 2006 - 14:52 #4
Naturligvis. Sw_red_6 var trods alt først :)
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
15. november 2006 - 09:11 #5
jeg ligger et svar, men om jeg skal have 50% af pointene synes jeg ikke rigtig er passende.
Det var trods alt ikke det mest fyldestgørende eller troværdige svar der kan tænkes ;o)