Avatar billede henrik_w Nybegynder
15. november 2006 - 12:14 Der er 1 kommentar

Formular og underformular med kombobox

Jeg håber ikke det følgende er alt for uforståeligt. Jeg har oprettet en
formular hvori der er to kombobokse. Den ene angiver en overordnet værdi
(Cykel, bil) og når det er valgt kan jeg i den anden vælge ec SCO, Centurion
og Ford, Skoda. Skidtet virker fint når jeg blot benytter formularen alene,
men når jeg indsætter formularen som underformular i en anden formular og
knytter de rigtige relationer går det galt.Der kommer således en box op hvor
den beder om parameterværdi. Er der nogen der tør give et bud.?
Databasen findes som zipfil her:
www.woer.dk/handling.zip
Avatar billede fdata Forsker
15. november 2006 - 20:09 #1
Problemet ligger i forespørgslen <qry_Opslag_Under_Filter_1>.
Ret kriteriet til: [Forms]![Tabel1].[Form].[Handling]![OverID]
Du skal altså referere både til "over-" og underformen.