Avatar billede runesteiness Nybegynder
18. november 2006 - 23:29 Der er 4 kommentarer

Køb af barbermaskine - 400-600 kr.

Kan nogen anbefale en god barbermaskine i denne prisklasse. Den må selvfølgelig gerne være billigere, så længe det er en god maskine.

Min hud er ret følsom, så det er vigtigt, at den ikke er for hård ved huden.

Håber på hjælp!
Avatar billede perj Nybegynder
18. november 2006 - 23:47 #1
Er du mand eller kvinde:-)
Avatar billede niels444 Novice
19. november 2006 - 00:28 #2
Den 20-25. november kan du i Føtex få en Braun shaver for 350 kr.
En Philips shaver for 500 kr.
Avatar billede runesteiness Nybegynder
19. november 2006 - 11:44 #3
Jeg er en mand ;-)

Kender du de barbermaskiner?
Avatar billede off-line Nybegynder
19. november 2006 - 13:35 #4
Køb en Philips fordi, Braun barberer godt, men har et meget sårbart skærenet,
som der let går i stykker, Philips kan holde til lidt af hvert, og skærene holder
i 2-3 år. Min hedder Philipshave 5800, og har kostet mig 700 kr. på udsalg.
Og priserne svinger netop med tilbud og udsalg.