Avatar billede mr_carpark Nybegynder
19. november 2006 - 18:12 Der er 6 kommentarer

Kan ikke åbne Windows Media Player

Hej
Jeg kan ikke åbne Windows Media Player, jeg har prøvet at geninstallere og har nu hentet WMP11 Beta men lige meget hjælper det.. Har ingen codecs der kunne forstyrre, har haft en men det er far away.. Jeg kan heller ikke se Windows Media Player film i  Firefox.. Har virkelig brug for hjælp.. Når jeg trykker på Windows Media player sker der bare ingen ting..
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
19. november 2006 - 21:07 #1
Kan være det hjælper?>systemgendannelse tilbage til hvor virkede:-)
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
20. november 2006 - 07:23 #2
Har lige fundet ud at jeg har ikke fået slået det til efter jeg skulle fjerne en virus..  Og husker heller ikk at de overhovedet har virket efter formatering...?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
20. november 2006 - 09:34 #3
Javel, men så kan du forsøge med en repair af din Windows.

http://www.hcma.dk/tips1to10.htm#no4
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. november 2006 - 20:21 #4
Hjalp det?
Avatar billede mr_carpark Nybegynder
21. november 2006 - 20:32 #5
nej fordi jeg kan sQ ik det repair.. pc'en stopper altid.. og så siger den at den vil have Windows Xp Professionel men jeg Media Center..:p
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
21. november 2006 - 21:50 #6
Kan ikke garantere det her hjælper, afinstaller alt WMP du har og rens op på din pc med dette program, især under problemer lad den køre flere gange, og indstil den efter guiden. Geninstaller herefter WMP 11.0 Beta

http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm